Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Ηλίας ρωτά... ο Νουρεγιεφ Δημητρης Καλοχέρης απαντά

Ζώδιο? Τοξότης

Πρώτη ομάδα? Πολιτικά

Μελαχρινές η Ξανθιές? Μελαμψές

Ομορφότερη γυναικά? Όλες οι χορεύτριες

Ούζο η Ουίσκι? Κανένα

Αγαπημένο φαγητό? Ότι είναι από αγαπημένο πρόσωπο

 Ομάδα?  Εθνική Ελλάδος

Αγαπημένοι ποδοσφαιριστές? Ροναλντο ''Το φαινόμενο''

Δυσκολότερος αντίπαλος? Ο εαυτός μου

Αντίπαλος τερματοφύλακας? Σπιντζος (Β.Ευβοιας)

Καλύτερος συμπαίχτης? Μιχάλης Κουλουρης

Καλύτερος διαιτητής? Γιώργος Σεγκος

Αγαπημένοι Προπονητές? Σουλης Τζοτζοκος

Κορυφαίος Παράγοντας? Ο Πρόεδρος του Κιθαιρωνα Καπαρελίου 2003

Καλύτερη στιγμή? 1ος Σκόρερ στο Πανελλήνιων BEACH SOCCER

Χειρότερη στιγμή? Δοκάρι μου στο 90' για το κύπελλο Ληλας - Α.Ο.Χαλκιδας 2008

Η γνώμη σου για το ποδόσφαιρο στον νομό μας; ...Λειπουν απο τα ευβοικα γηπεδα τα ποιοτικα δεκαρια της προηγουμενης δεκαετιας.

Δυνατότερο γούρι? Διασκέδαση πριν τον αγώνα

Αγαπημένο ρητό? Μισή φάση...γκολ

Αγαπημένος παιδικός ήρωας ; ΛΟΥΚΙ ΛΟΥΚ

Αγαπημένο τραγούδι ; ''Καλημερα καινουργια μου αγαπη ''

Ευχαρηστουμε τον Δημητρη Κουλοχερη