Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Ηλιας ρωτα... Ο Γιωργος Μπασινας απαντα

Ζωδιο; Δίδυμοι.
Πρωτη ομαδα; Ληλας Μιστρου
Μελαχρινες η Ξανθιες; Μελαχρινες δέν με περνει να πω το αντιθετο !!
Ομορφοτερη γυναικα; Μονικα Μπελουτσι μετα τη γυναικα μου βεβαια!
Ουζο η Ουίσκι; Οτι σε κανει να ξεχασεις οτι σταματησες το ποδοσφαιρο!
Αγαπημενο φαγητο; Οτι ειναι στα καρβουνα ειναι καλο!
 Ομαδα: Θρυλος !!
Αγαπημενος ποδοσφαιριστης; Παρα πολλοι που επαιζαν πλευρες οπως και γω! Και ο μαγος Τζιοβάνι.
Δυσκολοτερος αντιπαλος; Ολα ειναι στο μυαλο!
Αντιπαλος τερματοφυλακας; Χατζιμαρινακης
Καλυτερος συμπαιχτης; Ειχα παρα πολλους δεν θα πω καποιον !!!
Καλυτερος διαιτητης; Μεχρι τωρα Σεγκος- Κασομουλης και μερικοι νεοι!
Αγαπημένοι Προπονητες; Γιωργος Μεθενιτης- Τακης Ακριτιδης- Γιαννης Καρβελης.
Κορυφαιος Παραγοντας; Παναγιωτης Σακελλαρακης και κριμα που δεν ειναι τωρα!
Kαλυτερη στιγμη; Οταν πηρε η ομαδα μου (Ευβοϊκός. Αγ.Νικολαου) το Πρωτάθλημα.
Χειροτερη στιγμη; Απόλλων. Ερετριας- Ληλας 2-2 που εχασε η ομαδα μου το πρωταθλημα !!!
Καλυτερο γκολ; Μπαραζ για Δ εθνικη Δομοκος- Ευβοϊκός 1-2 !!!
Δυνατοτερο γουρι; Να φοραω παντα τι φανελα με το αγαπημενο (7) !!!
Αγαπημενο ρητο; Οπου φτωχος και η μοιρα του!
Αγαπημενο τραγουδι? Το αγριολουλουδο! Στελιος Καζαντζίδης! !!!
Ευχαριστουμε τον Γιωργο Μπασινα

 Συντομα. Ηλιας ρωτα...ο Ομορφος απαντα